check Transport gratuit de la 499,00 RON
check Retururi până la 14 zile
check Plătește în 30 de zile
check Domeniul comerțului cu ridicata - B2B
COD: 2744139

Maneta de frână de picior RFX Pro negru și albastru - FXRB7040099BU

409,56 RON inclusiv TVA

Maneta de frână spate RFX Pro FT (negru/albastru)

Producător:
RFX
Cod produs:
FXRB7040099BU
Descriere generală
  • Pedală de frână RFX Pro Series cu vârf flexibil
  • Pedalele de frână RFX Pro Series au fost proiectate și testate la cele mai înalte standarde.
  • Pedalele de frână Pro Series sunt fabricate din aluminiu 7075-T6 și dispun de un arbore forjat OEM, iar finisajul neted al arborelui ajută la reducerea uzurii asociate cu designul striat.
  • Vârfurile flexibile Pro Series sunt fabricate din aluminiu billet prelucrat CNC și dispun de un vârf pivotant cu arc care se rotește în caz de impact, cum ar fi într-o groapă, pentru a reduce deteriorarea. De asemenea, vârful are dinți ascuțiți pentru a ajuta la aderența în condiții de noroi.
  • Vârfurile flexibile din seria Pro Series au, de asemenea, un opritor pe vârful rotativ care oprește vârful la 90 de grade de rotație, prevenind astfel daunele care pot apărea atunci când vârful se rotește sub capacul ambreiajului.
  • Pedalele de frână Pro Series dispun, de asemenea, de un furtun de frână cu cablu pentru a ajuta la prevenirea îndoirii axului pedalei în timpul unui accident.
  • Caracteristici:
  • Fabricată din aluminiu de avion 7075.
  • Tratată termic T6 pentru o rezistență sporită la tracțiune.
  • Arbore forjat pentru o rezistență sporită a miezului.
  • Designul cu tijă netedă reduce uzura suprafeței.
  • Vârf flexibil prelucrat CNC.
  • Acțiunea rotativă reduce deteriorarea prin impact.
  • Oprire mecanică pe vârf.
  • Furtun de frână încorporat.
  • Anodizat în culori pentru a preveni coroziunea.
  • Siglă gravată cu laser.
  • Instrucțiuni de instalare:
  • Începeți prin a nota înălțimea vârfului pedalei în raport cu suportul pentru picioare.
  • Îndepărtați clema R sau știftul din partea din spate a șurubului de frână situat în spatele cadrului.
  • Îndepărtați șurubul de pivot care fixează pedala de cadru.
  • Deconectați arcul de revenire de la pedală și lăsați-l să atârne.
  • Rotiți pedala spre exterior, expunând știftul de pe partea din spate a articulației pedalei.
  • Îndepărtați știftul și știftul de fixare pentru a scoate pedala de frână spate.
  • Curățați garniturile de ulei de pe vechea pedală și reinstalați-le în noua pedală.
  • Curățați toate piesele cu o unsoare multifuncțională, cum ar fi maxima MPPL, gata de reasamblare.
  • Reinstalați veriga de frână, știftul de fixare și știftul cu clichet.
  • Reinstalați arcul de revenire.
  • Aplicați unsoare impermeabilă maxima pe șurubul pivotului, aliniați gaura șurubului și reinstalați șurubul.
  • Strângeți șurubul pivotului la cuplul necesar, în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.
  • Reinstalați clema R/perna de fixare pe partea din spate a șurubului de pivot.
  • După ce pedala este montată, reglați înălțimea pedalei la poziția corectă și la jocul liber, slăbind piulița de deasupra legăturii și rotindu-se șurubul pistonului spre interior sau exterior, după cum este necesar.
  • Montați acum furtunul de frână.
  • Modele japoneze - Îndepărtați piulița și șaiba inferioară a suportului motorului, înlocuiți șaiba veche cu cea nouă care este atașată la furtunul de frână.
  • Modele KTM - Scoateți noua șaibă care este atașată la furtunul de frână, puneți-o deoparte deoarece nu este necesară la KTM, înfășurați cablul în jurul suportului inferior al motorului și plasați-l în interiorul racordului de compresie.
  • Reglați tensiunea corectă a cablului de frână, asigurându-vă că pedala se poate extinde în jos.
  • Strângeți fitingul cu un clește și tăiați excesul de cablu.