Comandă
Cum pot comanda în magazinul online?
1. Lângă fiecare produs veți găsi un buton portocaliu mare "ADD TO BASKET". Faceți clic pe acesta pentru a adăuga produsul selectat în coșul de cumpărături. 2.
2. după ce ați pus produsul în coș, veți fi întrebat dacă doriți să continuați cumpărăturile (opțiunea "continuă cumpărăturile") sau dacă doriți să treceți la comandă (opțiunea "comandă"). 3. după ce selectați opțiunea "comandă", veți fi întrebat dacă doriți să treceți la comandă.
După selectarea opțiunii "Comandă" veți fi redirecționat către coșul de cumpărături. 4. După selectarea opțiunii "Comandă", veți fi redirecționat către coșul de cumpărături.
Dacă doriți să comandați mai multe exemplare dintr-un produs selectat, puteți mări cantitatea în coșul de cumpărături sau pe fișa produsului. 5. Dacă doriți să comandați mai multe exemplare dintr-un produs selectat, puteți mări cantitatea în coșul de cumpărături sau pe fișa produsului.
5. Dacă aveți un cod de reducere, introduceți-l în câmpul care apare după ce faceți clic pe semnul plus din secțiunea "Am un cod de reducere".
6. dați click pe butonul "LIVRARE ȘI PLATĂ" pentru a merge la fila pentru selectarea modalităților de plată și de livrare.
7. dacă nu sunteți conectat, veți fi direcționat către pagina de conectare. Puteți să vă conectați la contul dvs., să creați un cont nou sau să selectați opțiunea "CUMPĂRARE FĂRĂ ÎNREGISTRARE". Vă recomandăm să vă autentificați în contul dvs. sau să creați un cont nou dacă este prima dvs. achiziție din magazinul nostru. Având un cont, veți avea acces la istoricul comenzilor dumneavoastră, ceea ce vă va ajuta să faceți următoarele achiziții și mai repede!
8. Alegeți metoda de plată și metoda de expediere.
9. faceți clic pe "LIVRARE ȘI PLATĂ" în ultimul pas. Veți vedea apoi informația conform căreia comanda a fost acceptată pentru procesare, precum și numărul comenzii dvs. care merită să fie salvat.
Cum pot plasa o comandă prin telefon?
Specialiștii noștri vă așteaptă la numărul de telefon 00 48 17 247 22 20, de luni până vineri, între orele 8:00 și 17:00. Doriți să plasați o comandă prin telefon? Este ușor și nu va dura mai mult de câteva minute. Aflați cum să vă pregătiți pentru achiziții prin telefon.
1. Pregătiți datele dumneavoastră:
Numărul de contact (necesar pentru a contacta curierul).
Adresa de e-mail.
Adresa de livrare (oraș, cod poștal și stradă).
Marca și modelul motocicletei (datorită acestor informații putem selecta mai repede produsele pentru tine).
2. Pregătiți ID-urile produselor - înainte de a contacta specialiștii noștri de la hotline, merită să verificați ID-urile produselor pe care doriți să le comandați.
Acest lucru va reduce timpul de comandă la minimum, iar produsele vă vor fi livrate și mai repede. Puteți găsi ID-urile produselor în magazinul nostru online. Vedeți unde puteți găsi ID-urile produselor.
Dacă dețineți un scuter cu motor chinezesc sau un quad cu patru roți, măsurați exact piesa pe care doriți să o cumpărați de la noi. Dați măsurătorile specialistului nostru. Puteți avea această piesă în mână atunci când vorbiți? Minunat, ca să putem alege cel mai bun produs pentru dumneavoastră!
3. Sunați la 0 358 1 792 51 54, apăsați "1" pe tastatură pentru a vă conecta la departamentul de comenzi telefonice și dați-i specialistului ID-ul produselor pe care doriți să le comandați.
Vă rugăm să rețineți că, în timpul sezonului de motociclete, contactarea unui specialist poate dura mai mult decât de obicei. Vă recomandăm să plasați comenzile în magazinul online (vedeți cât de ușor și rapid este!). Aflați cum să plasați o comandă în magazinul online.
Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă în magazinul online?
Nu, nu aveți nevoie de un cont pentru a plasa o comandă în magazinul online. Cu toate acestea, vă recomandăm să vă creați unul. Contul este gratuit și este nevoie de doar câteva momente pentru a-l configura. Astfel, veți avea acces la istoricul comenzilor dvs. și veți putea face mai rapid achiziții ulterioare din magazinul nostru online.
Sunt disponibile toate produsele din magazinul online?
Pentru fiecare produs, veți găsi informații care să vă indice dacă avem produsul în stoc și timpul aproximativ de realizare a comenzii. În cazul în care timpul de procesare a comenzii dvs. durează mai mult decât cel indicat în fișa produsului, specialiștii noștri vă vor contacta.
Prețurile produselor din magazinul online sunt actuale și finale?
Da, prețurile produselor indicate în magazinul online sunt prețuri brute actuale și finale.
Unde pot găsi numărul comenzii mele pe bonul de casă?
Veți găsi numărul comenzii dumneavoastră sub codul de bare din partea de jos a chitanței (a se vedea graficul de mai jos).
Unde pot găsi numărul meu de comandă pe factură?
Veți găsi numărul de comandă în două locuri pe factură: sub codul de bare din colțul din dreapta sus al facturii și sub tabelul de rezumat al comenzii din mijlocul facturii, în partea stângă a acesteia (a se vedea graficul de mai jos).
De ce un articol din coșul meu de cumpărături este epuizat?
Produsul este epuizat numai după ce comanda a fost plasată.