check Transport gratuit de la 499,00 RON
check Retururi până la 14 zile
check Plătește în 30 de zile
check Domeniul comerțului cu ridicata - B2B
COD: 664530

Regulator de tensiune

751,30 RON inclusiv TVA

alert information icon

Produs disponibil la comandă specială. Timpul de livrare poate fi întârziat cu 7 zile. Fără posibilitate de returnare.

Regulator de tensiune

Descriere generală
  • Regulator/rectificator cu tehnologie MOSFET
  • Piesă de înlocuire în calitate originală
  • Această nouă tehnologie a inovat conceptul de regulatoare cu scară trifazată. Timp de mulți ani, aceste dispozitive au folosit redresoare controlate cu siliciu (SCR) pentru a devia excesul de energie de la alternator la masă pentru a putea menține o tensiune constantă a bateriei.
  • Acest lucru a fost în general acceptat și s-a dovedit a fi suficient pentru alternatoarele de dimensiuni mici și medii din motoarele cu combustie internă. Cu toate acestea, noua tehnologie de reglementare bazată pe tranzistori MOSFET devine din ce în ce mai populară datorită eficienței sale mai bune și a multor alte avantaje interesante față de SCR.
  • Cerințele energetice ale motocicletelor și quad-urilor moderne sunt în prezent în creștere datorită utilizării unor module electronice suplimentare, cum ar fi sistemul de injecție a combustibilului, iluminatul de înaltă performanță, numeroase accesorii etc. Acest lucru înseamnă o cantitate mare de energie care trebuie utilizată de la motor. Acest lucru înseamnă o cantitate mare de energie care iese din alternator, iar regulatorul de bypass SCR nu mai este capabil să regleze acest lucru.
  • Motivul principal este eficiența energetică scăzută, pierderile interne ale regulatorului duc la supraîncălzire și la defecțiuni premature atunci când prin regulator trec curenți mai mari de 35A. Ca urmare, tehnologia SCR și-a atins limita și, prin urmare, nu este recomandată pentru vehiculele mari cu un consum mare de energie.
  • Pentru a rezolva această problemă menționată anterior, a fost necesară reducerea pierderilor din circuit. Atunci când SCR-ul este activ (curent de generator la masă), există o cădere mare de tensiune în direcția înainte (aproximativ 1,5V @ 35A) deoarece acționează ca o diodă de putere. Dacă acum curentul crește, pierderile de putere (de exemplu, căldura) cresc în paralel.
  • PIERDEREA DE PUTERE A DISPOZITIVULUI (W) = CURENTUL DIRECT (A) X CĂDEREA DE TENSIUNE (V)
  • Avantaje:
  • REGULATOR DE ȘUNT TRIFAZAT CU EFICIENȚĂ ENERGETICĂ RIDICATĂ
  • IEȘIRE DE PÂNĂ LA 50A
  • CONTROLUL ELECTRONIC PRECIS AL TENSIUNII BATERIEI PREVINE DEFECȚIUNILE DE APRINDERE
  • GENERAREA REDUSĂ DE CĂLDURĂ DUCE LA O DURATĂ DE VIAȚĂ MAI LUNGĂ
  • MOD STANDBY CU CONSUM REDUS DE ENERGIE ATUNCI CÂND VEHICULUL NU ESTE UTILIZAT
  • Spre deosebire de alte tranzistoare, MOSFET-urile pot fi caracterizate ca întrerupătoare controlate de tensiune, deoarece arhitectura lor semiconductoare complet diferită le face mai eficiente în utilizarea energiei.
  • Atunci când sunt utilizate, acestea se comportă ca o rezistență cu grad scăzut de rezistență pentru curenți mari, conducând tot curentul în exces de la generator la pământ. Ca urmare, căderea de tensiune este foarte mică (mai puțin de +/-0,2V @ 35A), iar disiparea de putere este redusă drastic. Acest lucru are un impact direct asupra reducerii acumulării de căldură și asupra duratei de viață lungi a regulatorului.
  • Tehnologia MOSFET a fost îmbunătățită în mod continuu în ultimii ani datorită aplicațiilor sale la scară largă în electronica de consum și industrială. Tehnologia de integrare a semiconductorilor oferă mai multă putere într-un spațiu redus, cu performanțe excelente. De asemenea, acestea permit o comutare mai rapidă, o fiabilitate mai mare și un control mai bun în aplicațiile grele.
  • Puterea diodei redresoare este un alt factor important atunci când vine vorba de disiparea puterii. Deoarece tot curentul de ieșire trece prin ele, acestea trebuie să ofere atât robustețe și stabilitate ridicate, cât și un control eficient al curentului. Controlerele noastre MOSFET utilizează diode redresoare de curent ridicat cu cădere de tensiune extrem de scăzută pentru a ajuta la prevenirea supraîncălzirii și pentru a îndeplini cerințele menționate anterior.
  • CONTROLUL intern a fost complet reproiectat pentru a corespunde cerințelor tranzistorului MOSFET. Tensiunea bateriei este monitorizată continuu pentru a adapta curentul de ieșire la diferite situații de consum. Noul controler electronic evită utilizarea unui cablu de aprindere, reduce numărul de conexiuni și simplifică topologia de cablare. De asemenea, dispune de un consum redus de energie în regim de așteptare, ceea ce duce la o descărcare foarte mică a bateriei atunci când vehiculul nu este utilizat.
  • Prin urmare, noua tehnologie permite ca ieșirea regulatorului să fie mărită la 50A, menținând în același timp o reglare excelentă a tensiunii. Avantajele suplimentare, precum încălzirea redusă, eficiența ridicată și controlul electronic avansat, fac din acest nou regulator prima alegere pentru controlul circuitului bateriei vehiculului dumneavoastră.

Similar cu

Acest produs este potrivit pentru 22 motociclete.

KTM