check Transport gratuit de la 499,00 RON
check Retururi până la 14 zile
check Plătește în 30 de zile
check Domeniul comerțului cu ridicata - B2B
COD: 2744136

RFX Pro levier de frână de picior negru și roșu Honda CRFX 450 - FXRB1060199RD

385,53 RON inclusiv TVA

Maneta de frână spate RFX Pro ST (negru/roșu) - Honda CRFX450

Producător:
RFX
Cod produs:
FXRB1060199RD
Descriere generală
  • Pedalele de frână RFX Pro Series au fost proiectate și testate la cele mai înalte standarde.
  •  
  • Pedalele de frână Pro Series sunt fabricate din aluminiu 7075-T6 și dispun de un arbore forjat OEM, finisajul neted al arborelui ajută la reducerea uzurii asociate cu designul striat.
  •  
  • Vârfurile flexibile Pro Series sunt fabricate din aluminiu billet prelucrat CNC și dispun de un vârf pivotant cu arc care se rotește în caz de impact, cum ar fi într-o groapă, pentru a reduce deteriorarea. Vârful are, de asemenea, dinți din oțel pentru a ajuta la aderența în condiții noroioase.
  •  
  • Vârfurile flexibile din seria Pro au, de asemenea, o oprire pe vârful rotativ care oprește vârful la 90 de grade de rotație, prevenind astfel deteriorarea care poate apărea atunci când vârful se rotește sub capacul ambreiajului.
  •  
  • Pedalele de frână Pro Series dispun, de asemenea, de un cablu de frână pentru a ajuta la prevenirea îndoirii axului pedalei în timpul unui accident.
  • Caracteristici:
  •  
  • Noul vârf solid fabricat din bucata 7075-T6 cu o formă aerodinamică.
  • Noua reglare a vârfului în 2 poziții.
  • Noua versiune opțională anodizată dură a vârfului disponibilă pentru modelele actuale.
  • Noul furtun de frână cu clemă reglabilă.
  • Noul arbore anodizat negru previne coroziunea și reduce uzura.
  • Dinți de înlocuire din oțel inoxidabil pentru o aderență sporită.
  • Furnizat complet cu rulmenți și bucșe pentru modelele selectate.
  • Logo gravat cu laser.
  •  
  •  
  • Instrucțiuni de asamblare:
  •  
  • Începeți prin a nota înălțimea vârfului pedalei în raport cu suportul pentru picioare.
  • Îndepărtați clema R sau știftul din spatele șurubului de frână situat în spatele cadrului.
  • Îndepărtați șurubul de pivot care fixează pedala de cadru.
  • Deconectați arcul de revenire de la pedală și lăsați-l să atârne.
  • Rotiți pedala spre exterior, expunând știftul din partea din spate a articulației pedalei.
  • Îndepărtați știftul și știftul de fixare pentru a scoate pedala de frână spate.
  • Curățați garniturile de ulei de pe vechea pedală și reinstalați-le în noua pedală.
  • Curățați toate piesele cu o unsoare multifuncțională, cum ar fi maxima MPPL, gata de reasamblare.
  • Reinstalați veriga de frână, știftul de fixare și știftul cu clichet.
  • Reinstalați arcul de revenire.
  • Aplicați unsoare impermeabilă maxima pe șurubul pivotului, aliniați gaura șurubului și reinstalați șurubul.
  • Strângeți șurubul pivotului la cuplul necesar în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.
  • Reinstalați clema R/perna de fixare pe partea din spate a șurubului de pivot.
  • După ce pedala este montată, reglați înălțimea pedalei la poziția corectă și la jocul liber, slăbind piulița de deasupra legăturii și rotindu-se șurubul pistonului spre interior sau exterior, după cum este necesar.
  • Montați acum furtunul de frână.
  • Modele japoneze - Îndepărtați piulița și șaiba inferioară a suportului motorului, înlocuiți șaiba veche cu cea nouă care este atașată la furtunul de frână.
  • Modele KTM - Scoateți noua șaibă care este atașată la furtunul de frână, puneți-o deoparte deoarece nu este necesară la KTM, înfășurați cablul în jurul suportului inferior al motorului și plasați-l în interiorul racordului de compresie.
  • Reglați tensiunea corectă a cablului de frână, asigurându-vă că pedala de frână se extinde în jos.
  • Strângeți fitingul cu un clește și tăiați excesul de cablu.