check Transport gratuit de la 499,00 RON
check Retururi până la 14 zile
check Plătește în 30 de zile
check Domeniul comerțului cu ridicata - B2B

Retururi și reclamații

Cum pot returna bunurile?



Dacă decideți să returnați bunurile, va trebui să plătiți costurile de returnare și să organizați singur transportul.




Returnarea și schimbul de bunuri din străinătate sunt gratuite?



Nu, nu acoperim costurile de returnare sau de schimb de bunuri și nu organizăm expedieri din alte țări pe cheltuiala noastră. Doar în Polonia retururile sunt gratuite (a se vedea condițiile).




Cum pot schimba un produs?



Schimbul de produse constă în returnarea produsului cumpărat și plasarea unei noi comenzi. De exemplu, dacă ați comandat o geacă de motociclist, dar este prea mică, utilizați formularul prietenos (îl găsiți aici), returnați marfa și cumpărați o geacă mai mare într-o comandă separată. Vă rugăm să rețineți că schimburile sunt posibile numai dacă prețurile produselor se potrivesc.




Cum pot să returnez sau să fac o reclamație cu privire la un produs?



Ne dorim ca fiecare client al magazinului nostru să aibă acces la toate drepturile consumatorilor. Pentru confortul dumneavoastră, vă oferim două forme de returnare a produselor și de reclamație: cu și fără acces la internet.




Returnați sau reclamați un produs dacă aveți acces la internet:




1. accesați www.gmoto.pl/reklamacje.

2. completați formularul prietenos. Durează doar câteva minute!

3. în termen de 24 de ore (numai în zilele lucrătoare) de la trimiterea cererii, specialistul nostru vă va contacta prin telefon sau e-mail și vă va informa cu privire la următorii pași.




Returnarea sau revendicarea unui produs în cazul în care nu aveți acces la internet:




1. completați clar formularul de returnare sau de reclamație pe suport de hârtie pe care l-am atașat la pachet împreună cu comanda. Nu aveți un formular? Nicio problemă, îl puteți descărca de la https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (este necesar accesul la internet).

2. Împachetați în siguranță bunurile pe care doriți să le returnați sau să le reclamați. Includeți în pachet formularul de retur sau reclamație completat și chitanța/factură. Dacă ați pierdut chitanța, nu uitați să notați acest lucru în spațiul prevăzut pe formularul pe hârtie. 3.

Trimiteți pachetul la adresa "Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut. 4. După primirea pachetului și verificarea acestuia, specialistul nostru vă va contacta.




Unde pot găsi numărul comenzii mele pe factură?



Veți găsi numărul de comandă în două locuri pe factură: sub codul de bare din colțul din dreapta sus al facturii și sub tabelul de rezumat al comenzii din mijlocul facturii, în partea stângă (a se vedea graficul de mai jos).




Unde pot găsi numărul de comandă pe chitanță?



Veți găsi numărul comenzii dumneavoastră sub codul de bare din partea de jos a chitanței (a se vedea graficul de mai jos).




Când va fi procesată reclamația sau returul meu?



Avem la dispoziție 14 zile lucrătoare pentru a lua în considerare o reclamație sau un retur. De obicei, le procesăm mult mai repede, în câteva zile lucrătoare. Cu toate acestea, există cazuri în care procesul de soluționare a reclamației durează mai mult de 14 zile, deoarece acest lucru depinde, de exemplu, de furnizor sau de producătorul bunurilor.




Nu am un formular de returnare sau de reclamație pe hârtie. De unde îl pot descărca?



Puteți descărca un formular de retur sau de reclamație pe suport de hârtie la adresa: https://cnt.gmoto.de/content/retouren.pdf .

Nu uitați că cea mai rapidă și mai ieftină formă de returnare sau de reclamație a unui produs pentru dumneavoastră este formularul electronic prietenos pe care îl puteți găsi aici.

 

 

Produsul livrat este deteriorat/defect. Ce trebuie să fac?



În cazul în care produsul livrat este deteriorat sau defect, îl puteți returna cu ușurință prin completarea formularului prietenos. Vedeți cum să procedați.




Am primit un produs care nu era inclus în comanda mea. Ce ar trebui să fac?



Dacă pachetul dvs. conține unul sau mai multe produse pe care nu le-ați comandat (de exemplu, v-am trimis bunuri pe care nu le-ați comandat), completați formularul prietenos, iar specialistul nostru vă va contacta în termen de 24 de ore (numai în zilele lucrătoare). Aflați cum să completați formularul.




Pot returna bunurile prin ramburs?



Nu acceptăm expedieri în numerar la livrare. Dacă doriți să ne returnați marfa, vă rugăm să completați formularul electronic sau pe hârtie de retur sau reclamație. Aflați cum să procedați pentru a ne returna produsele în mod corespunzător.




Cum împachetez produsele pe care doresc să le returnez?



Bunurile trebuie să fie ambalate cu grijă, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului. Nu trebuie să folosiți același ambalaj în care ați primit transportul.




Nu am o chitanță cu numărul de comandă și vreau să returnez produsele. Ce trebuie să fac?



Dacă nu aveți o chitanță sau o factură de TVA cu numărul de comandă, pur și simplu conectați-vă la contul dvs. Gmoto și accesați fila "Comenzile mele". De asemenea, veți găsi numărul de comandă în mesajele text și în e-mailurile referitoare la comanda dumneavoastră.

Nu uitați că, atunci când completați un formular de returnare sau de reclamație electronic sau pe hârtie, trebuie să indicați în câmpul corespunzător că nu aveți dovada achiziției (chitanță sau factură TVA ).




Cum funcționează rambursarea?



Atunci când returnați un produs din comanda dumneavoastră, veți primi o rambursare integrală în contul dumneavoastră bancar. Furnizați numărul de cont bancar pentru retur atunci când completați formularul de retur sau de reclamație electronic sau pe hârtie. Banii vor fi creditați chiar în contul specificat în termen de 72 de ore!




Nu am primit cardul de garanție împreună cu produsul. Aceasta înseamnă că un anumit produs nu poate fi revendicat?



Fiecare produs este acoperit de garanția producătorului și este eligibil pentru o reclamație, dar acest lucru este luat în considerare în mod individual. Sunt excluse piesele electrice, de exemplu, becurile, bobinele, instalațiile electrice și regulatoarele de tensiune. Vă rugăm să rețineți că bateriile de motociclete pot fi revendicate numai dacă au un card de garanție.




Pot returna un produs folosit?



Numai produsele care nu prezintă semne de utilizare pot fi returnate. Cu toate acestea, dacă se dovedește că produsul achiziționat are un defect în timpul utilizării, puteți face o reclamație. În cazul pieselor mecanice, este necesară o dovadă de asamblare pentru ca returul să fie procesat.

Atunci când returnați un produs, vă rugăm să includeți tot ceea ce ați primit în momentul achiziției (de exemplu, ambalajul nedeteriorat, instrucțiunile de utilizare, cardul de garanție etc.). Îmbrăcămintea, încălțămintea și căștile trebuie să aibă etichetele originale. În magazinul online, veți găsi informații corespunzătoare în fișele produselor care nu sunt excluse de la schimb.




Nu am o chitanță și aș dori să returnez produsele. Ce trebuie să fac?



Dacă returnați un produs pentru care nu aveți o chitanță (chitanță sau factură de TVA), trebuie să bifați căsuța "Declar că am pierdut chitanța" pe formularul de retur sau de reclamație electronic sau pe hârtie și să semnați în dreptul acesteia .




Dacă returnez un produs și îl schimb cu un altul, trebuie să plătesc transportul noului produs?



Returnarea produsului este gratuită, atâta timp cât utilizați formularul electronic prietenos. Cu toate acestea, schimbul produsului va fi tratat ca o nouă comandă.

Plătiți dumneavoastră transportul. Cu toate acestea, în cazul în care returnarea produsului și înlocuirea acestuia se datorează unei erori din partea noastră, întregul proces este complet gratuit, indiferent dacă reclamația este făcută prin e-mail, telefon sau poștă.




Ce trebuie făcut dacă numărul de produse de pe chitanță/factură TVA nu corespunde cu numărul de produse din colet?



Dacă coletul primit nu este deteriorat (bandă sau ambalaj), utilizați formularul prietenos pentru a raporta rapid orice discrepanță între conținutul coletului și comandă. În termen de 24 de ore (în zilele lucrătoare) vă vom informa cu privire la procedura ulterioară. Specialistul nostru vă va contacta prin telefon sau e-mail.

 

 

Ce trebuie să fac dacă primesc un pachet deteriorat?



Ambalăm toate comenzile cu cea mai mare grijă, ceea ce ne asigură că produsele pe care le-ați cumpărat sunt protejate în mod corespunzător. Nu uitați că fiecare pachet este împachetat cu o bandă adezivă a companiei cu logo-ul Gmoto. În cazul în care banda sau ambalajul este deteriorat, asigurați-vă că deschideți pachetul în prezența curierului pentru a verifica dacă conținutul corespunde comenzii și dacă produsele nu au fost deteriorate în timpul transportului.

În cazul în care produsele sunt deteriorate sau lipsește ceva, curierul este obligat să întocmească un raport de daune (nu trebuie să facă acest lucru imediat; în funcție de transportator, acest lucru poate dura până la câteva zile). Dacă observați că pachetul este deteriorat după ce curierul a plecat, nu uitați să contactați transportatorul.