check Transport gratuit de la 499,00 RON
check Retururi până la 14 zile
check Plătește în 30 de zile
check Domeniul comerțului cu ridicata - B2B

Expediere și livrare

Ce opțiuni de livrare sunt disponibile?

Atunci când comandați din magazinul nostru online sau prin telefon, puteți alege din mai multe opțiuni de livrare. Faceți cunoștință cu ele și alegeți-o pe cea mai convenabilă.




Care sunt costurile de livrare în țară și în străinătate?

Costurile de transport variază în funcție de produsele comandate. Puteți găsi costurile de expediere actuale pentru un anumit produs pe fișa produsului, sub butonul "ADAUGĂ LA Coș".




Livrare în străinătate

Costul exact de expediere a comenzii dvs. către țările din Uniunea Europeană va fi calculat după ce ați introdus adresa de livrare în procesul de comandă.
Vă rugăm să rețineți că nu expediem comenzi către țări din afara Uniunii Europene.




Cât durează procesarea comenzii?

Timpul de îndeplinire a comenzii depinde de disponibilitatea produsului în stoc. Pentru fiecare produs există informații despre timpul de livrare preconizat (le puteți găsi în tabelul de sub butonul "ADD TO BASKET"). În cazul în care un produs nu este în stoc, nu îl veți putea adăuga în coșul dumneavoastră.

Dorim să vă reamintim că lucrăm de luni până vineri, între orele 8:00 și 17:00. Comenzile plasate la sfârșit de săptămână și de sărbătorile legale pot dura puțin mai mult decât de obicei pentru a fi procesate.




Voi fi informat când îmi va sosi comanda?

Odată ce comanda a fost finalizată, vă vom informa cu privire la expedierea coletului și la timpul estimat de livrare. Informațiile vor fi trimise la adresa de e-mail și la numărul de telefon furnizate.




Pot să verific conținutul coletului înainte de a plăti taxa către curier?

Comenzile sunt livrate de o companie de transport independentă. Compania de curierat nu vă permite să deschideți coletul înainte de a plăti taxa, deoarece datoria acesteia este doar de a livra coletul intact la adresa furnizată.

Vedeți că pachetul este deteriorat? Deschideți-l în prezența curierului după ce ați plătit taxa și ați confirmat primirea. Dacă găsiți produse deteriorate în interior, veți primi o rambursare sau înlocuirea produselor cu altele noi. În cazul în care există discrepanțe, curierul va întocmi un raport de daune, care va sta la baza reclamației.




Poate fi trimis coletul la o altă adresă decât cea specificată în timpul înregistrării contului?

Da, coletul poate fi trimis la o altă adresă. Atunci când se plasează comanda, sistemul încarcă automat datele de adresă furnizate în timpul înregistrării contului. Dacă doriți să ridicați coletul la o altă adresă, trebuie doar să specificați noua adresă de livrare atunci când plasați comanda.




Pot să fac o programare cu curierul pentru o anumită oră de colectare?

Nu puteți face o programare cu curierul pentru o anumită oră de colectare atunci când plasați comanda. Curierii livrează coletele între orele 9.00 și 17.00. Este posibil ca unii curieri să încerce să vă contacteze telefonic pentru a discuta detaliile de livrare.

Veți avea apoi opțiunea de a stabili o anumită oră de livrare.




Ce se întâmplă cu coletul meu dacă curierul nu mă găsește la adresa de livrare furnizată?

În cazul în care curierul nu vă găsește la adresa de livrare specificată, coletul va fi trimis la punctul de colectare DPD, unde vă va aștepta timp de 3 zile. După această perioadă, coletul ne va fi returnat.




Cum pot modifica data de livrare a unei comenzi?

Dacă nu sunteți acasă sau dacă nu puteți ridica coletul de la curier la adresa specificată în ziua livrării din orice alt motiv, puteți modifica data de livrare la operatorul de transport